Soluții neguvernamentale pentru IMM-urile care au reduceri masive ale cifrei de afaceri

Descrierea  problemei

Foarte multe companii se văd lovite de o scădere bruscă a vânzărilor, în special cele din industria de evenimente / spectacole, turism, restaurante / baruri / cluburi, transporturi publice etc, dar și furnizori ai acestora. Cele mai afectate sunt companiile mici și mijlocii, care nu au o capitalizare semnificativă.

În paralel cu eventualele programe de susținere guvernamentale e nevoie de soluții comerciale alternative, care să permită supraviețuirea acestor companii până când nivelul de cerere pentru serviciile tradiționale ale acestor companii își va reveni.

Dacă reprezinți o companie în aceasta situație, te rugăm completează formularul de mai jos cu nevoi / probleme.

Dacă reprezinți o organizație care vrea să susțină companiile în această situație, te rugăm completează formularul de mai jos cu resurse / soluții.

Aspecte ale problemei

sesizate de cei care au completat formularul

Probleme HR

  • Concedierea oamenilor de diverse industrii, imediat după tăierea bugetelor (care deja probabil că s-a întâmplat);
  • Pentru angajații disponibilizați din diverse motive trebuie să asigurăm locuri de muncă remote, poate în străinătate;
  • Simțim o presiune și suntem tentați să concediem angajați buni, pe fondul salvării bugetului. E ok?

Probleme Financiare

  • Un Freelancer (în România), de regulă, trăiește din banii pe care îi produce lunar. Așadar, plățile amânate, lipsa de solicitări și de clienți îi afectează supraviețuirea instant și mult mai puternic decât în cazul unei companii; atunci când o companie se lovește de probleme de cash-flow, primele plăți anulate sau amânate sunt către aceste persoane colaboratoare;
  • Sprijinirea firmelor mici, inclusiv a întreprinderilor sociale (cu sau fără acreditare), din domeniile imediat afectate de limitarea circulației (horeca, educație, cultură), cu profituri mici și cu rezerve de numerar reduse, care angajează persoane din comunitate și care nu au altă alternativă de obținere de venituri;
  • Lichidități pentru companiile lovite direct de stopajul economic pentru plata cheltuielilor fixe și a salariilor;
  • Cashflow: companiile mici și medii nu sunt pregatite pentru o perioada lunga de lipsă de încasări;
  • Angajații din gig economy se pot afla la risc din punct de vedere financiar și / sau sănătate la locul de muncă;
  • Anticipăm probleme legate de încasarea viitoarelor facturi;

Probleme Operationale

  • Antreprenori cu magazine în centre comerciale. Vânzările au scăzut cu X%. Vreau să trimit angajații acasă pentru siguranța lor și a familiilor lor. Centrele comerciale sunt deschise și conducerea nu vrea să închidă. Ce facem?
  • Vânzările vor scădea drastic în perioada următoare pentru majoritatea afacerilor mici și mijlocii, multe dintre ele nereușind să reziste o perioada suficienta pentru a depăși criza;
  • Pierderea contractelor în domeniul organizării de evenimente și târguri;
  • Pierderea clienților din domeniul horeca și ospitalitate – cum vor supraviețui aceste afaceri;
  • Transportatorii au rămas fără activitate, fiind nevoiți să își anuleze deplasările pentru cel puțin următoarele 2 luni;
  • Probleme legate de securitatea firmelor, a angajaților și a clienților acestora;
  • Eficientizarea costurilor legate de securitate (pază, sisteme tehnice de securitate, monitorizare și intervenție, alte costuri legate de securitatea firmelor);

Dacă reprezinți o companie în aceasta situație, te rugăm completează formularul de mai jos cu nevoi / probleme.

Dacă reprezinți o organizație care vrea să susțină companiile în această situație, te rugăm completează formularul de mai jos cu resurse / soluții.

Ne poți scrie direct, aici:

help@entreprenation.ro

© Copyright 2020. Entreprenation All Right Reserved